مشروح اخبار


» اجرای 100 طرح اشتغال‌زایی و برنامه‌های دهه فجر  توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد




مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری صد مورد طرح اشتغال‌زایی بااعتبار سه میلیارد و 150 میلیون تومان در کمیته امداد پاتاوه برای مددجویان اجراشده است.
قباد مبشری،  در مراسم نمادین اجرای برنامه‌های دهه فجر کمیته امداد پاتاوه، گفت: کمیته امداد یکی از نهادهایی است که در اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام راحل(ره) تأسیس‌شده و این نشان از توجه امام به محرومان و نیازمند بوده است.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان است، گفت: در سال جاری 100 مورد طرح اشتغال‌زایی بااعتبار سه میلیارد و 150 میلیون تومان در زمینه‌های مختلف ازجمله کشاورزی، دام‌پروری و سایر موارد برای مددجویان اداره پاتاوه اجراشده است.
مبشری به اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای آغاز زندگی مشترک به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد اشاره و بیان کرد: در این خصوص در ایام‌الله دهه فجر در اداره پاتاوه پنج مورد جهیزیه به نمایندگی از 28 مورد بااعتبار 280 میلیون تومان به نوعروسان اهدا شد.
حجه الاسلام سیدرحمت الله سیادت، امام‌جمعه پاتاوه در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات کمیته امداد، خواهان رسیدگی بیشتر به وضعیت اشتغال منطقه شد و گفت: امیدواریم با همکاری همگانی بتوان اقدامات مؤثرتری برای اشتغال‌زایی جوانان بیکار این منطقه فراهم کرد.
وی بابیان اینکه کمیته امداد یکی از برکات انقلاب است، افزود: انقلاب ما انقلاب پابرهنگان و فقرا بوده و بیشتر کسانی که امام را یاری کردند همین نیازمندان بوده‌اند و ما باید در زمینه کمک به این نیازمندان که به فرموده امام راحل ولی‌نعمتان ما هستند از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

برنامه‌های اجرایی کمیته امداد چیتاب در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
مراسم اهداء نمادین جهیزیه مددجویان و افتتاح طرح اشتغال مددجویی کمیته امداد چیتاب با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.
بهمن دوستی، رئیس کمیته امداد چیتاب در این مراسم به تشریح برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه فجر امسال پرداخت و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرای یک طرح اشتغال به نمایندگی از 60 طرح بااعتبار دو میلیارد و 76 میلیون تومان است.
وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان در رأس برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد، افزود: تلاش ما این است که با ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان زمینه خودکفایی و توانمندی آنان را فراهم کنیم.
دوستی اهداء جهیزیه به نوعروسان را یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد برای شروع زندگی مشترک آنان عنوان و بیان کرد: در این خصوص 15 مورد جهیزیه بااعتبار 150 میلیون تومان در سومین روز از دهه مبارک فجر به نوعروسان نیازمند اهداء شد.
رئیس کمیته امداد چیتاب سرکشی از خانواده‌های بی‌سرپرست را از دیگر برنامه‌های دهه فجر این اداره اعلام کرد و گفت: در این خصوص از سه خانواده بی‌سرپرست بازدید به عمل آمد و هدایایی به آنان تقدیم شد.
 اجرای برنامه‌های کمیته امداد سی سخت در دهه مبارک فجر
 مراسم نمادین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد سی سخت با حضور قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، امام‌جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و بخشدار سی سخت و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
قائم‌مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تولد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی به مردم است.
وی به برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان در طول سال و در ایام‌الله دهه فجر اشاره و بیان کرد: در این خصوص طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی ازجمله افتتاح مسکن مددجویی، اهداء جهیزیه، اجرای طرح‌های اشتغال در برنامه کاری این نهاد برای مددجویان قرار دارد.
قلی پور در خصوص طرح‌های اجراشده در کمیته امداد سی سخت گفت: در این زمینه یک مسکن مددجویی به نمایندگی از سه مسکن با اعتبار 170 میلیون تومان برای مددجویان این نهاد به بهره‌برداری رسید.
وی فراهم ساختن زمینه اشتغال مددجویان و رسیدن آنان به خودکفایی را یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: در این خصوص یک طرح اشتغال تولیدی انرژی خورشیدی به نمایندگی از هفت طرح و بااعتبار ۵۳۰ میلیون تومان توسط مددجویان سی سخت اجرایی شد.
قلی پور سرکشی از سه خانواده مددجو و حضور در گلزار شهدای سی سخت و تجدید پیمان با شهدا را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد سی سخت در ایام‌الله دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: امید است با تلاش همه امدادگران و همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم اقدامات مؤثری بخصوص در زمینه اشتغال‌زایی نیازمندان انجام دهیم.



تاریخ انتشار : 15 بهمن 1399, 10:31



» اخبار مرتبط:

  • دو خبر از کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد: اجرای ۵۰۰ طرح اشتغالزایی و اهدا 10 مورد جهیزیه به مددجویان
  • اجرای 115 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج
  • اجرای 100طرح اشتغال‌زایی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت
  • ایجاد 372 فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد 437 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد منطقه دو یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟